Seoses kasvava huviga SharpBrows microbladingu vastu jätkame selleteemaliste lugudega. Kuna meilt on palju, väga palju, küsitud selle kohta, kui palju maksab endale microblading tehnoloogiaga kulmulahenduse saamine, siis suumine täna ausalt, avameelselt, praktiliselt ja emotsioonideta ka sügavale selle teema sisse.

Loomulikult oleksime võinud teha lihtsalt ümmarguse loo sellest, mis on üldine microbalding teenuste hinnavahemik, aga see pole meie stiil, Meie meetodid on - nagu öeldakse - õige pisut ebatavalisemad. Ja mis seal salata (ojah), ka julgemad…


MISSIOON: Selgitada välja, mis on õiglane hind professionaalsele microblading protseduurile Eestis.

Nii lithtne (ja samas muidugi päris võimatu) missiooni me endale valisimegi. Olles saanud suure doosi inspekat uuest MI filmist, maskeerisime ProBrows Eesti agendid tava-klientideks ja saatsime nad välja võimatule missioonile: üles otsida iga microbladingu teenuse pakkuja Eestis ja teha selgeks, mis hinnaga täpselt ta seda teenust pakub. Eino, microblading on ju nii uus teenus, kas tõesti on juba välja kujunenud mingid turuhinnad Eestis, võid sa nüüd küsida ja me ei pahanda selle küsimuse üle. Selline mulje võibki tavalisele tüdrukule jääda. Ja selleks, et tuua ka sulle see värske luureinfo kandikul kätte, me seda kõike tegimegi.


TEENUS: Mida sa täpselt saad?

Loomulikult on iluteenuste hinnakirjad ja hinnapakkumised tihti kergelt kodeeritud. Mis see tähendab? Näiteks võib olla microblading protseduuril salongi või teenusepakkuja hinnakirjas üks hind, kui aga sellega nõustud, siis selgub, et sul tuleb juurde osta näiteks kulmudisain, konsultatsioon, maksta lisaks vastavalt materjalile või umbes kuu pärast toimuva kordusprotseduuri eest. Säärase kodeeringu lahti muukimine oĺi meie agentidele loomulikult nagu Tom Curise-i kehastatud Ethan Hunt-ile neli ja pool minuti vee all tegutseda, ehk siis pfff… imelihtne.

Selleks, et kõik teenused ja hinnad oleksid omavahel võrreldavad, panime täpselt paika selle, mida me jälitame. Otsustasime, et teenus peab sisaldama konkreetselt järgmist: esialgne konsultatsioon, kulmudisain, microblading täis-protseduur ja kordusprotseduur kuu aja pärast. Välja jäid lisateenused või ligikaudu aasta pärast toimuv värskendusprotseduur.

Tulemused, nagu isegi arvata võid, olid seinast seina. Ja kuigi meil paluti sellest mitte nii otse kirjutada, käitusime me nagu iga mõistlik agent - eirasime seda soovitust. Siin need on.


Mustalt tegijad: 99-150 eur.

Nii, nagu igas tegevusvaldkonnas leiab ka microblading-u puhul tegijaid, kes ütlevad, et neil on asi selge ja nad “lihtsalt teevad selle ära”. Seadmed on neil reeglina tellitud Hiinast, komplekt on kokku pandud mitmete erinevate tootjate toodangust, pole konkreetset kinnitust selle kohta, et värvid oleks looduslikud ja nii edasi. Loomulikult ei tegutse säärased teenusepakkujad ja suuremates salongides, vaid pigem kodus. Hind - nii uskumatu kui see ka ei tundu - algab aga 99-st eurost.

Meie hinnang: Kahtlemata on hind väike. Samas on riskid suured. Kuigi hinnavõit tuleb kindalsti selle pealt, et säärased tegijad ei maksa riigile sentigi makse ja on püüdud absoluutselt kõike optimeerida, ei pruugigi ebameeldiva tagajärje põhjuseks olla nende halb kavatsus. Pigem rikuvad tulemuse kvaliteedi ära kolm asjaolu: viletsad materjalid, puudlikud oskused ja ebakvaliteetsed töövahendid.

Kahtlased materjalid. Kui inimene on materjalid (näiteks protsduuri käigus kasutatavad pigmendid) ise hankinud ja tal puudub kontrollitud teave nende algse päritolu kohta, on suurim risk see, et toode lihtsalt ei vasta etiketil välja toodule. Paremal juhul on see tavaline odav pigment, millega tehtud tulemus kulub ära tunduvalt kiiremini kui aasta jooksul ja halvemal juhul lõpetad kulmudega, mis on püsivalt näkku tätoveetiud. Kõlab nagu loterii? Ja täpselt sellega tegemist ongi.

Puudulik koolitus. Kui inimene ei ole käinud profikoolitusel, siis on ta reeglina püüdnud omandada teadmisi internetis videoid vaadates. Püüdlikkuse eest võiks muidugi anda täispunktid, aga kas tasub olla katsejänese rollis, kelle peal saab ta kätt harjutada? No ei tea, inimesed proovivad elus igasuguseid ekstreemsusi, meie jagame aga siinkohal eks-rahandusministri Jürgen Ligi jäika seisukohta, kes ütles konkreetselt: “Kulmudega ei mängita!”.

Odavad tööriistad.  Microbalding protseduuri tööriistade loomine on omaette teadus. See, kui palju on värvi naha sisse kandmiseks mõeldud tööriista peas mikro-nõelu, millise nurga all need paiknevad ning millise pikkuse ja kujuga need täpselt on, määrab suuresti ära tulemuse kvaliteedi ja protsessi valulikkuse. Enamasti ei ole 99 eurost teenust pakkuval tegijal mõistlik endale tuhande eurost komplekti hankida - seega on ka vahendite valik valdavalt fake. Kokkuvõttes: riskante. Elus on tuhandeid ja tuhandeid võimalusi kokku hoida see summa, mis lahutab seda protseduuri korraliku tegija normaalsest hinnast. Ja sellest kohe räägimegi…

 

2. Mõistlik hind: 225-275 eurot.

Järjest rohkem on Eestimaal professionaalseid tegijaid, kes on omandanud oma oskused tõeliste professionaalide käe all.

Need, kes on professionaali käe all koolituse läbinud (ja mida väiksemas grupis seda parem), suudavad protseduuri edukalt ja korrektselt ellu viia. See on hinnatase, mis on lihtsalt mõistlik. Miks?

Piisav maht. Professionaalsel tegijal ei ole puudust klientidest. Tema elu-eesmärgiks ei ole ühelt kliendilt, kelle ta protseduuris osalema veenab, välja imeda nii palju raha kui võimalik. Pigem armastab ta oma tööd ja soovib teha seda võimalikult hästi. Seega on piisava klientide arvu puhul profil võimalik selle hinnaga tööd tehes mõistlikult ja õiglaselt teenida.

Väiksem kulu kliendi leidmisel. Kui proff teeb oma tööd väga hästi, siis - nagu me kõik teame - tekib tal isiklik suhe kliendiga. Tulemused räägivad iseenda eest ja seetõttu puudubki vajadus teenust uutele klientidele agressiivselt müüa. Pigem saab proff valida ise, millal ja kui paljude klientidega ta tegeleb. Seeõttu ongi järjest rohkem neid edukaid protseduuri pakkujaid, kes lihtsalt saavadki kliente juba olemasolevate klientide kaudu ning ei pea tegema uute klientide leidmiseks suuri kulutusi. Ja just see võimaldabki nimetatud hinnataset hoida.

Fookus. Kui proff on endale sihiks võtnud pikaajaliselt ja edukalt millegagi tegeleda, siis puudub vajadus pidevaks ja palavikuliseks enese ümber-positisoneerimiseks. Teame kõik neide ilu “eksperte”, kes lubavad teha teha sulle ära kõik iluprotseduurid alates su varvaste pediküürist kuni juusteotste hoolitsuseni. Reeglina on see võrreldav kodumasinaga, mis lubab kõike teha - ja ka teeb - lihtsalt mitte ühtviisi professionaalselt. Kui tegijal ei ole vaja katta microblading-u tuludega mõne varasema ebaõnnestuma äriotsuse kahju, siis suudab ta ka nimetatud hinnatase hoida. Kui ei, siis on tegemist tõenäoliselt olukorraga, mida kirjeldab järgmine lõik…
 

3. Pahatahtlikult kallis: 350 + eurot.

Jah, leidsime päris mitmeid tegijaid, kelle hinnad ületasid 300 eur või algasid 350-st eurost. Siinkohal võiks ju rääkida hästi palju sellest, et teenus on professionaalne, inimene on väja õppinud ja nii edasi. See kõik on aga elementaarne. Ülemaksta ei ole mõtet. Miks? Väga lihtsatel põhjustel.

Sama asi, kõrgem hind. Näiteks on Louis Vuitton kallis bränd. Täiesti õiglane on see, et LV maksab rohkem kui näiteks HM. Aga kui keegi läheb LV poodi, ostab sealt käekoti ja püüab sulle seda siis kahekordse hinnaga maha müüa, on tegemsit meie meelest pisut pahatahtliku lähenemisega. Kui tulemus on ühtviisi väga hea, töövahendid professionaalsed ja tegija välja õppinud, siis ei paista see lisaks niisama makstud 100 või 150 eurot su kulmudest mitte mingist asendist välja. See on lihtsalt raisatud raha.

Ratsionaalsed kulud + life-style sponsorlus. Teenuste osutamiseks teeb teenuse pakkuja alati ka ise mõistlikke kulutusi. Tagab selle, et ta saab teenust osutada ilusas kohas, mis vastab kõigile tervisenõuetele, on ise puhanud ja hästi ette valmistunud, kasutab häid materjale jne. See kõik tekitabv kulusid, aga lihtsalt mitte nii palju. Seetõttu lähebki mõistlikest kulutustest, millele lisandub teenusepakkuja õiglane kasum ülejäänud lihtsalt tema life-style-i finantseerimiseks. Kui sulle pakutakse säärase hinnaga microblading protseduuri, võid sellega loomulikult nõus olla, kui soovid heast tahtest täiendavalt tegija life-style spondeerida. See täiesti su vaba valik.

Väärad põhjendused. Mitu kõrge hinnaga microbalding teenuse pakkujat püüdsid oma hinda põhjendada sellega, et a) nad on ise teinud selle oskuse omandamiseks suuri kulutusi, b) mujal maksabki see protseduur nii palju. Jah, arvasid õigesti - mõlemad neist argumentidest on täielik jama.
 

Hei, oot, oot oot, ProBrows on ju kallutatud, sest pakub ka ise microblading teenust!

Absoluutselt, loomulikult ja 100% me olemegi mõjutatud. Ja lisaks sellele oleme me ka avatud ja otsekohesed. Teatavasti pakumegi me ise ka sama teenust ja sellega välja tulles olime täptselt samasuguste küsimuste ees. Pidime ära otsustama, mis hinnaga seda pakkuma hakata. Ja mida me tegime? Kui oli valida, kas üritada esialgu üles haipida teenust nii, et selle eest saaks rohem raha küsida, või olla ausad ja avatud ning võidelda õiglase hinnataseme eest - valisime loomulikult teise tee. See oli meie jaoks elementaarne valik. Otsustasime käia oma sõnade kohaselt ja alustada Microblading täisteenuse ette broneerijatele 249 euro eest.

Täpselt nii see on. 249 eurot sisaldab nii konsultatsiooni, professionaalset SharpBrows protseduuri ja kuu aja pärast toimuvat värskendamist.
 


LOE LISAKS